söndag 2 oktober 2011

En vänaward från världens bästa och finaste Stoffe :)

När ingen ser/hör mig så sätter jag på September på högsta volym på Spotify och hämtar hårspraysflaskan och mimar och dansar och låtsas jag står inför världens publikhav ;-) Tycker hon är asgrym, snygg och har en röst som slår det mesta!

Jag går aldrig hemifrån utan min necessär, man måste ju kunna piffa lite under dagen.

Min blogg heter som den gör för att det är mina initialer på jobbet ASKA, sen kan ni ju gissa resten ;-)

Vågade jag så skulle jag
hoppa bungyjump i Australien över ett vattenfall :)

Om tio år kommer jag att vara 48 (?) oh hujeda mej, så gammal minsann? Men jag har hittat min grej i livet, gått i tidig pension och njuter av livet med allt från drejkurser till att rida, göra långresor, givetvis gift med min stora kärlek Jonas och har minst två barn.

Nu ger jag denna vänaward till de här fina personligheterna! <3

Johannas Universum
Villafreja
Bodil
Gynning
Duktiga tjejen

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa den här listan. Synd att jag inte gav mig till tåls och väntade på att få bli nominerad till den fina awarden utan kopierade listan hos en annan bloggvän. Tack snälla söta du för att du tänker på mig!

    Sv. bilderna är från Alingsås, visst är det vackert?!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för den fina awarden! Det värmer mitt hjärta!

    Jag hade dock redan fått den, så jag har precis under eftermiddagen svarat på frågorna!

    Kul att få lära känna dig lite mer via dina svar!

    SvaraRadera
  3. oJ, TACK FÖR AWARDET. Vad kul att läsa, bungyjump i Australien. Jag har aldrig varit i Australien men hoppat fallskärm gjorde jag för två år sen på min födelsedag.
    ha en fin dag.
    Kram Bodil

    SvaraRadera