fredag 21 augusti 2009

Freeedag..

Visst är det skönt att det är fredag? varför längtar man så mycke till helgen egentligen? Jag önska jag längtade till måndagen istället. Men det händer faktiskt aldrig. 4 dagars veckor skulle vara kalas, men då skulle man ju bli ruinerad, och så kommer den där samvetsfrågan..pengarna el livet ;)...jag svarar varje gång pengarna, men inom mig lever verskapen vidare att det faktiskt gäller livet.

Igår gjorde Mr J en fantastisk lax i ugn, med rotgrönsaker, en senapsaioli och hackad basilika till det. Åååh så gott det va. Eftersom Mr J är född gentleman så fick jag det sista i matlåda och han tog pastan från dagen innan.

Sedan satte jag igång och färgade/tonade håret. Det blev ljus kopparguld och jag är kanske lite snarlik pippi långstrump idag, hahha. Men va fanken, det bjuder jag på.
Mr J måste nog vänja sig lite, som de flesta män föredrar han blont, naturligt, men eftersom jag är lite rivig i min person slog jag till å jag är JÄTTENÖJD!

Dagen här är lång och seg, fast jag haft massor att göra..det är oxå märkligt?
Trevlig helg alla myspysare!
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar