onsdag 12 augusti 2009

Sambolivet

Jag har blivit sambo :) för första gången i mitt liv. Ja du läste rätt. 19 år av ensamboende, men så helt plötsligt stämmer allt och jag kände det var dags. Jonas heter han och är världens finaste man...
Visst är det en omställning men jag tror vi båda känner att det är rätt. Vi är ruskit lika och samtidigt så olika, men vi snackar om det som kommer upp och ser till att lösa probsen efter det.


Framförallt så har vi väldigt roligt ihop och jag tror det är nyckeln till framgång tillsammans med någon i längden :)
Så var det sagt..å såhär kul har vi emellanåt hihi.


Idag ska jag träffa min kära kusin Lina, världens raraste och mysigaste människa. Där finns bara välvilja och värme. Ingen bitterhet, surhet eller svårighetsgrad där inte :)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar