torsdag 27 oktober 2011

Award-time

Ja, det e dåligt på bloggandet här...igår va jag hemma vid 01 på natten och idag har det vart fullt ös inne på kontoret..

Men jag fick iaf en fin award från den här underbara kvinnan som precis skickat sin bok för tryck Johannasuniversum det är min andra och jag känner mej så hedrad så jag spricker nästan!

Well här kommer svaren:

1. Varför började du blogga?
Har alltid gillat att skriva och ville börja få ner mina tankar och känslor. Jag har roat mig med att få in 2 st insändare i Metro, mycket stolt tös här ;-) Men det tog stopp varje gång jag började, tills jag en dag , bara gjorde utan att tänka så mycket. Satte vissa gränser för vad jag ville dela med mig av, och ta i trä, det har funkat.

2. Vilka bloggar följer du?
Det är några få, just för jag tycker det är roligt med feedback. Du kan se dem på min sida, och titta gärna in hos dem, alla är fantastiska och unika på sitt sätt <3

3. Favoritfärger?
I mitt hem är det just nu, vitt, svart, grått och turkos som härjar mest. Men älskar ljusrosa, jag har en favoritscarf som är svart i botten, med rosa rosor på, och lite gröna blad, den är blank och sval och tung, juuuust lövet it.

4. Favoritfilm?
Åh har sett flera stycken, men en jag aldrig lessnar på är Notting Hill.
Spike är min hjälte och helt klart bäst i hela filmen..han gör som jag brukar säga; äger



5. Vilka länder drömmer du om att besöka?
Mexico och någonstans i Africa står högt på listan just nu.

Jag ska skicka denna vidare till 5 underbara bloggare, så här kommer de..

Stoffe
Mrs G
Bubbel mitt i livet
Just because
Villa Freja

2 kommentarer:

  1. Trevligt att få känna dig lite mer! Det är ju kul med de där svaren, tycker jag! Spike är ju bara för galen! Och kul att du blev glad för awarden! :)

    Länken till mig fungerar förresten inte, för du har fått in två stycken http i rad i länken! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja,asså jag och länkar, mellan alla samtal och hets här på jobbet är inte det bästa ;-) hahha.
    Tack för tipset :) ska göra rätt nästa gång :)

    Kram på de!

    SvaraRadera