måndag 24 oktober 2011

Inte riktigt rättvis bild

Nej det är ju inte det...för mitt hår är med varmt rödbrunt..
Ska försöka ta en bättre bild med kameran ikväll.

Åååh jag är i det där kritiska läget nu, antingen säger alla något och då blir jag generad, eller så är det helt tyst och då blir det genant också hahha. Man känner att folk tycker, det där va ju sådär...

Men det e skit samma egentligen, för jag gillar det, och det är huvudsaken.
Å ni mina fina läsare ska få den här.

En ros jag fotade på Marie Antoinettes gård vi besökte på studieresan till Paris.

Fin måndag på Er alla nu! Jag startar veckans första träningspass med en power-walk på lunchen.

Kram kram å KRAM

4 kommentarer:

  1. Jag tyckte iallafall att det var väldigt fint!

    SvaraRadera
  2. Riktigt tjusigt, klär dig förträffligt :)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Jättefin ros - och jag har något till dig på min blogg! :) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Rosorna är väl för underbara. Trots kylan så fortsätter de att envisas med att knoppas och blomma ut.

    Och jag hittade in här i din fina blogg tack vare Joanna. :)

    SvaraRadera