torsdag 20 oktober 2011

När man är den som fjärtar



Ja, ni vet ju hur jag bet mej i läppen, när en stackare fjärta på Yogan å hur jag fullkomligt kreverade när jag berättade det för Jonas. Tårarna sprutade och jag låg på golvet och kved, sååå roligt tyckte jag det var.

Ja...igår va det min tur..inte på Yogan utan på gymmet. Thank good att vi bara va två där inne, men ändå...det var bara att låtsas som om det var något som knarrade i cykeln. Men på cykeln hörrni..hon på Yogan hade ju iaf. belägg för sin fis..i den positionen. Men jag, vad kan jag skylla på? Det är äpplena, de svenska äpplena är inte bra för mej..

Här får ni ett kort i närheten från där jag bor, förra hösten.
Å med det säger jag, underbar torsdag på ER!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, numera äter du väl bara äpplen EFTER träningspassen? ;)

    Underbart vacker bild!!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hahha, jaaa...måste helt klart skärpa till mej ;-) hahha
    Tack :)

    Å Kramar!

    SvaraRadera
  3. HAHA! Den som skrattar sist.. ;)

    /Duktigatjejen.blogspot.com som har MAYOR problem med att kommentera i din blogg!

    SvaraRadera
  4. Ohhh jag förstår det, ska försöka göra ett byte i helgen :) förmodligen world-press :)
    Kramar!

    SvaraRadera