lördag 1 oktober 2011

Gomorron lördag!


Ohohoho vilken härlig dag som ligger här över ön :)
Det är varmt i solen, vi är lediga och hemma med allt vad det innebär. Katter, nybryggt kaffe, mac i sängen och mannen läser DN. Men hjärnan va inte med imorse. Tittade på vinflaskan vi delade igår och tänkte att jag måste ringa mamma och pappa och säga att den va jättegod, och började plocka ner vinglas istället för kaffekoppar. Hällde upp kaffet i koppar och började ösa ner strösocker i Jonas svarta kaffe? Hade ju redan hällt mjölk i mitt så det va lixom förstört redan. Aja, han tyckte det va bra ändå, sötnosen.

Idag ska vi städa och tvätta på förmiddagen (mindre kul) men sen tror jag vi prommar in till stan. Jag behöver lite nya träningstoppar och ett par gymskor. Löpskorna e så klumpiga att dansa el styrketräna i.

Vad ska ni göra idag?

3 kommentarer:

  1. Här blir det lite lätt plugg :) Kanske ska jag baka en kaka också för Masi "tjatar" så. Och så ska Skrutt på simträning.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. God morgon sötnos.
    Mm, gissa vad jag ska göra ;D
    BRÄNNA!!!

    Ha en underbar dag fina!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Husfrun: Låter som en mysig lördag :)

    Stoffe: du äger ;-)

    SvaraRadera