torsdag 6 oktober 2011

Byta blogg


Jag tycker Blogger suger...Jag ska ta reda på hur man gör när man byter blogg och flytta över el nått för
Det.Här.Funkar.Inte.Längre
Kan vi inte göra det allihopa, bara byta? Det är väl ingen vits å skriva på en blogg om ingen kan kommentera, å det är väl heller ingen vits att läsa någons som man tycker mycket om, om man nu inte kan kommentera där heller?
Nu byter vi va? Visst da?

Kramar i mängder å tack för era fina kommentarer <3 å lessen jag inte kan skriva något tillbaka..

3 kommentarer:

  1. Ja en rokad kanske gör susen!:)

    SvaraRadera
  2. Men du kunde skriva hos mig! Det har varit en del proglem med Blogger skriver andra, men jag har faktiskt inte märkt av problemen...

    Kram och hoppas det löser sig!!!!

    SvaraRadera
  3. Jävligt irriterande. Verkar dock funka bättre från min telen än datorn, orkar dock bara skriva korta från telen, som nu... Får fundera på det där med att byta.

    SvaraRadera