fredag 21 oktober 2011

Veckans allra bästa dag har anlänt


Utanför jobbet, förra hösten

Promenad hem

Ohhh hörrni, det är f r e d a g!
Ikväll blir det hemmamys och god mat, utsövning imorron, we like that.
Idag på lunchen får jag ta och rasta en kollegas vovve :) Det ska bli mysigt, lång promenad i solen med en lite tuff Jack Russel. Det går inte av för hackor inte :)
På lördag är vi bjudna till bekanta i Uppsala på middag och söndagen är oskriven, älskart!
Vad ska ni göra i helgen?
Kramar Åsa

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder.
    Skönt med en långprommis på lunchen :)
    Vår helg känns ganska späckad. Simtävling för Skrutt på lördag, barnvakt för kidsen och middagsbjudning för mig och C. På söndag är det handboll för Skrutt och jag har en del studier att klara upp. Och så mår jag inte helt hundra på det!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Oj nu var det längesen jag uppdaterade mig på din fina blogg. som du vet har det varit så mycket att jag helt enkelt inte har tagit mig tid. Mm det är nog dags att låta arbetsmarknaden undersökas. du kan läsa mellab raderna varför. Om du hör ngt eller vet av ngt säg till.
    Vaf fin du var på.bilden nedan.
    Stor kram för att.du supportar.och förstår.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! I helgen fixar jag i min lgh som ska hyras ut i andra hand från 1 nov... Stressigt... Och smutsigt, den har stått och dammat igen så länge! Igårkväll var vi på släktmiddag och idag tackade jag nej till min killes brors födelsedagskalas. Hinner inte...

    SvaraRadera