söndag 9 oktober 2011

Ny förpackning

Ja, när jag köpt något nytt, även om det är samma tandkrämstub som innan vill jag alltid börja på den nya. Varför är det så?
Nytt balsam, så slutar jag klämma ur det sista i den gamla. Ny hudlotion, brukar oftast vara en annan sort, men då bleknar den gamla..
Är ni så?

Ikväll har det gjorts lergryta i ugn med fläskfilé, paprika, rödlök, potatis, vitlök, zuccini, paprika, chili och olja...mumma för själen med lite smulad fetaost över. Å lite rött ;-) jag va inte rödvinssugen igår, men idag är jag det.
Kasper och jag har legat och softat på soffan på kvällen bara hängt.

Imorrn börjar det igen, yahooo...not...vill fortsätta vara ledig, så långt in i själen..

Vi hörs imorrn?
Kramar på er

1 kommentar:

  1. Jag är precis likadan! Jag vill också alltid börja på det nya och tycker faktiskt att det förra känns rätt gammalt - på bara några timmar! Lustigt!

    Hoppas du får en fin vecka!

    Kram kram!

    SvaraRadera