torsdag 13 oktober 2011

Valkbefriande


Jag är inne i en kjolperiod!

Det är underbart att slippa hålla in magen, instängd i ett par tajta jeans, där allt klämmer och spänner och man ser ut som en stoppad korv på väg hem kl 17.30 efter både lunch och fika.

Men kjol, denna fantastiska uppfinning! Fritt och luftigt och man ser helslank ut i den. Kan det bli bättre?

Fast nu har jag haft kjol alt. klänning hela veckan, och motståndet växer till ett par jeans, det är skrämmande vad man vänjer sig, kanske lite för fort.
Kan ju aldrig vara bra i längden va, för orsaken är ju att fröken har lagt ut lite och inte köpt varesej nya jeans, eller tränat på ett tag, lägg till röda tåget på det så har du en lite fylligare kropp rättvareva.

Men hey, det är aldrig försent ;-) Älskar det, att man kan börja om hur många ggr som helst.

Fin torsdag på Er!

6 kommentarer:

  1. Jag är också en stor kjolälskare - inte bara att det är ett bekvämare plagg men det ser ju så mycket mer "klätt" ut. Volia så känner man sig lite extra fin till på kuppen!:)

    SvaraRadera
  2. Du verkar alltid vara fin ÅSA!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild på dig!
    tror inte det är så farligt det där, fat jag känner igen känslan och när man väl börjat fundera på det så känns det lite som en gnagande tagg..

    Äsch vi kan banta senare :) (på hemmet)

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  4. Bubbel: Håller med dig totalt :)

    Stoffisen: <3

    Mrs G: Helt rätt, vi tar det sen ;-) tack :)

    Kram på er alla!

    SvaraRadera
  5. Kjol eller klänning - det är min out-fit nästan varje dag. Så snyggt och så bekvämt. Skit i om magen putar ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummen för att magen snart putar av annan anledning än fika! :)

    SvaraRadera