söndag 23 oktober 2011

söndag


Det har verkligen varit en vilodag idag. Vi skaffade ju tv´n som ni vet, så Jonas kopplade upp sig på en fotbollsmatch och jag låg nog och led lite i sovrummet av det där konstanta brölet från arenan och de galna supportrarna...att jag kunde bli uttråkad, men så blir det när man inte kommer åt varken dator el tv ;-) insåg jag.
Sen såg vi ett drama på kvällen som heter The other woman...va lite platt men bra skådespeleri av Nathalie Portman.
Igår storstädade vi och sen var vi Uppsala på en mysig middag hos Jonas barndomsvän och hans flickvän. De berättade att de skulle gifta sig och det va så kul å höra!
Å jag färgade håret ja...hoppar fortfarande till lite av mej själv, då jag går förbi en spegel, då det är nötbrunt med lite röda inslag i.
Nu är det söndag kväll, eller mera natt och dags å sova för att palla med nästa vecka.
Tack för era fina kommentarer!!
Här kommer ett mer verklighetstroget foto.

Kram och sov så gott!

4 kommentarer:

  1. Det blev ju jättebra med håret! Mycket fint nu när hösten är här på allvar! Kram och hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Du passar kanon i nya färgen, ger lite färg på kinderna nu när man börjar närma sig den lite blekare årstiden!

    SvaraRadera
  3. Brunett är bäst, det har jag hävdat sedan jag lärde mig prata! :)

    SvaraRadera
  4. Johanna: Tack :) Hoppas du får en toppenvecka du me :)
    Kramar

    Bubbel : Åååh tack!

    Duktiga tjejen: Hahha, då vet jag ;-)
    Kramar

    SvaraRadera