tisdag 18 oktober 2011

När träningen gör en förbannad

Är det möjligt tänker ni nu?

Javisst! Igår gick jag upp på Annexet, de har börjat med cirkelgym där och som jag råkar tycka är fantastiskt. Du kan köra igenom hela kroppen på två varv, blir rejält utpumpad och sen, klart. Ingen tid att passa, inget pass att boka, bara gå upp och köra. Framförallt slipper du vänta på att en maskin ska bli ledig, TRODDE JAG.

Som sagt, jag kom upp, jävligt pepp och ville köra igång. Det gick kalas till en början, tills det kom fler och fler.
Några behövde instruktioner, och det är heeelt okej, då hoppade jag bara över den maskinen till nästa. Men sen kommer de där drönarna, ni vet, som sitter på maskinen, dricker lite förstrött ur flaskan, rättar till håret, tittar på naglarna, dricker lite till, vilar ett tag, sen kör dom ett två tre drag, sen upprepas föregående procedur.

DET är inte tanken med ett cirkelgym, tanken är att man kör sin station tills musiken tystnar, där byte till nästa, å så håller det på..Men sitter det drönare över allt så blir det inte så effektivt och det blir ingen cirkel, och du får inte köra igenom ett effektivt pass.

Åh det kokade i mej igår, förvisso kunde jag köra nästan 2 hela varv, men nästa gång, nästa gång lovar jag att det kommer fräsas. För det v ä r s t a jag vet, är just drönare, som sitter å ser snygga ut istället för att bränna fett och träna kroppar. Bort med dom!

Kortet är från vår 40-tals fest

3 kommentarer:

  1. Såå irriterande. Men drönarna är väl ändå tvungna att flytta till ny maskin när musiken tystnar?
    Sv. Självklart ska du få se bild på ponchon innan du ev. beställer en. "Problemet" är ju bara att jag inte stickat klart min ännu :) Sen har jag en virkad modell också... den har du kanske sett?
    Sv 2. Ja, jag är tveksam till att beställa en vinterjacka! Den har kostat 499 förut, men reas väl ut pga av förra årets kollektion samt enbart rutig färg kvar. Ändå föredrar jag att prova jacka i butik. Fast det är ju det där med priset då... Jag hade gärna köpt en från Didriksson ex. men jag har inte de pengarna.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Men suck så irriterande!

    Nu tränar ju inte jag (fast jag såklart skulle behöva det!), men jag förstår ändå precis, för de där drönarna finns ju överallt! Numera självscannar jag, men innan dess höll jag på att bli tokigt på alla som lägger upp varorna så s-a-k-t-a på bandet. Visst ska streckkoden ligga rätt, men det går att göra det minst dubbelt så snabbt! :)

    Underbart fin bild på dig!

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  3. MEN SÅ FIN DU ÄR.
    Älskar kvinnor med rltt läppstift. så.kvinnligt
    kraam

    SvaraRadera