tisdag 27 september 2011

Blir så less på Blogger

Ena stunden kan man kommentera på sina favoritbloggar som man alltid går in på, andra sekunden, så går inte det. Då ska man kliva in som anonym eller på ett nytt sätt, å då får jag skriva om flera ggr, eftersom att trycka iväg ett meddelande går av bara farten. På min egen sida har jag gogelkonto, men inte på andra????? Ska jag svara på min egen sida, så måste jag ibland förhandsgranska för att komma vidare, andra gånger inte alls, det bara strular och krånglar. Jag tror inte jag gillar Blogger...förslag på nytt? Å det får inte vara för tekniskt *s*
Så här sur e jag, Jonas kom och stöttade hahha



Kram!!

4 kommentarer:

  1. hahaha så fula ni ser ut :)
    Bli normala igen please:)

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Så känner jag också ibland! Men oftast funkar blogger, så håll ut! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med du - nog för att jag är allmännt kass på tekniken men det här är ju under all kritik! *stoor suck*

    SvaraRadera