onsdag 21 september 2011

Gotland


Javisst, vi åker dit imorrn kväll :)
Min fantastiska VD har köpt en gammal byggnad mitt i Visby, som han rustat upp lägenheten i, å vi för låna den över helgen..inte klokt så generöst!

Så bil har vi lånat för att kuna ta oss runt på denna vackra ö :) plocka stenar, gå längs havsremsan och skrota, mysiga cafeér, härliga restauranger, å bästa av allt. Vi slipper alla hysteriska turister som super och stör. Har ni sett SOS Gute?

Det hela började med att han sa att det spökade där, mitt intresse väcktes direkt, då jag tror stenhårt på sådant. Så han ville vi skulle bo där och "känna av" hahha..så vi får se. Kanske flyttar vi in på hotellet efter någon natt ;) om de blir för besvärliga.

Som tack har jag köpt mitt favoritvin och två underbara frukostar på hotel Reisen. Har ni aldrig frukostat där, så gör det!

Kram och ha en underbar dag!

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt!
    Har ni plats för en till i det mysiga spökhuset?
    Jag har också alltid varit intresserad av det Ocktulta. Det är så spännande :D
    Jag har faktiskt haft små spöken på besök i varje lägenhet jag bott i *haha*

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Gotland! Har bara bott hos kompisar där, både i Visby på olika ställen och vid Fårösund. Ni kommer ha det underbart!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att möta hösten på Gotland!:) Hoppas ni får en underbar helg med lite lagom spökkänsla - det där måste du rapportera mer om..

    SvaraRadera
  4. Stoffe: har du :D åååh vi måste ha en spökkväll du å jag ;-)

    Duktiga Tjejen: Åh hoppas det :)

    Bubbel: Jag återkommer, å tack :)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Men å vad mysigt att få åka till Gotland. Där har jag aldrig varit men skulle gärna vilja. Men att bo där det spökar... liksom nej tack ;)

    SvaraRadera