torsdag 22 september 2011

När man kan sno godis och komma undan med det


Javisst, hände idag. Det kom reklam på posten och en fördel har man ju med att öppna post ändå, även om det är det tristaste som finns, tycker jag ;-)
Det kom ett kuvert till en som har slutat här och ett till en som inte existerar alls. OCH vad innehöll dom? Jo, 6 stycken kolor.....dumle, frukt och någon toffehistoria och en kolasnurra ni vet de där kolorna med vitt i som en snurra lixom...
Om de försvann snabbt? Oerhört snabbt!
Känner mej helnöjd, med dagens skörd ;-)

Kraaam!

3 kommentarer:

  1. Bara man inte stjäl från små barn så är det tillåtet ;)
    Jag har en liten godislåda här hemma där det alltid finns en massa gott. Ofta i affären så köper jag något som ser gott ut, bär hem det och lägger det i lådan och glömmer sen bort det.
    Ibland frågar Mr G om jag ska starta godisbutik hahaha...kanske tur att jag inte äter upp allt i alla fall.

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  2. Något sött på eftermiddagen förgyller resten av arbetsdagen!:)

    SvaraRadera