torsdag 15 september 2011

Nu är bollen i rullning

Imorrn får vi titta på drömhuset...nyrenoverat, gammal stil, spröjsade fönster, fina gedigna golv, kakelugnar...å bäst av allt, grannarna är låååångt bort. Den bästa grannen är hästar :)
Ingen större aktivitet på budningen (so far) men vi har råd att gå upp en hel del, så det kan gå...om allt vill och vi fortfarande känner woooow när vi står där i det fina köket me de äkta golvtiljorna...under takbjälkar i brunt som möter det vita, rena..
Hålller ni tummar å tå nu?

5 kommentarer:

  1. Nej men så roligt jag håller tummar, tår och allt hopp jag har att det går vägen!!
    Jag känner mig inte riktigt på topp men är på g snart igen.. Jag vill inte skriva ut för mycket på min blogg, men jag är på g snart.
    Gulle dig som frågar
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Men självklart håller jag både tummar och tår jättehårt. Hoppas det här går vägen och hoppas jag får se bilder från huset i morgon:)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Klart att tummar hålls! Ett drömhus låter underbart! :)

    SvaraRadera
  4. Javisst, jag håller tummar, tår ja, allt som bara går. Det låter ju som ett helt fantastiskt hus. Jag rekommenderar att leva med garnnarna långt bort. Det gör vi och det är skönt!
    Kram Bodil på andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  5. Tack fina ni för ni håller tummar å tår :)
    Puss å kram!

    SvaraRadera