tisdag 13 september 2011

Yogafjärt


Nääääää, det va inte jag ;-) hahhha, men jag fick bita mej hårt i läppen för att inte börja fnissa hysteriskt. Stackarn, jag led med henne..det va när vi gjorde ryggrullningar, i den där osmickrande positionen där du ligger på rygg, men dina knän uppdragna mot magen och håller i under låren och gungrullar upp och ner, ah, lätt hänt, extremt roligt.
När jag berättade för Jonas så fick jag kramp i magen av skratt, tårarna sprutade och han var helt exalterad för att han ska nämligen följa med på måndag. Plutten. Visade han rörelserna och han är ju så stel. Men han är det finaste, för han går all in och kämpade tappert för varje position jag lärde ut. Så är det, mycket fotboll och löpning, med för lite stretch. Tror det kommer göra han susen.
Kram på er

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt, men sorgligt för den som "läckte" haha :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jag hade skämts ihjäl och aldrig vågat komma tillbaka! Alla skulle ju minnas en som yogafjärten, hihi.

    SvaraRadera
  3. Hahha, ja ;-)
    Men ingen rörde en min, vilket va bra för den det drabbade, å lika bra för mej för jag hade exploderat i ett apskratt. Alltid kul att göra en storstilad entré hörrni ;-)

    SvaraRadera