fredag 2 september 2011

Goodiebags för en receptionist

Jag måste ju säga att det är kreativt och väldigt generöst.
Varenda dag har jag fått en leverans till mej från en och samma budkille.
Det började med den här som kom på posten

Sedan kom den här kassen med bud

Nästa dag denna

Dagen efter det den här

Och slutligen idag, fredag och allt ;-) med min favorit druva och mina favoritchips, näst efter Lantchips med gräddfil.


Ni tror inte att det kommer att ringa en angelägen försäljare som är en alltiallo för företaget, med energisk röst och ett munläder som kan prata omkull en bilsäljare?
Det är nog bara till att ta emot den här säljaren om inte annat för att tacka, smart, mycket smart.

2 kommentarer:

  1. Men så generöst :) Men med ett munläder som kan prata omkull en bilförsäljare... lite misstänksam och rädd hade jag nog blivit. Igen kan överlista en bilförsäljare! Eller ? ;)

    SvaraRadera
  2. hahha ja, känner oro faktiskt, det är nog bara att träffa dem ;-) men jag har ett bra munläder oxå hihi kraam på dig

    SvaraRadera