söndag 4 september 2011

Svar på några frågor

Well hallo,
för ett tag sedan så var det fritt fram att fråga mej om vadsomhelst och här kommer nu svaren.

Hur länge har du varit med katt?
Jag har haft Basse i 12 år och Kasper i 5 år. Kasper tillhörde mitt ex, men när vi lämnade varandra så fick Kasper stanna, till min enorma lycka.

Har du några andra djur?
Nej, mest malar i garderoben, ni vet de där AIK randiga (hur blir man av med dem?)

Vad jobbar du med?
Jag jobbar som receptionist/assistent på ett arkitektkontor, med världens bästa kollegor.

Vilken resa är din drömresa?
Oj, den är svår att svara på, det finns så många. Men jag skulle vilja ta mig tiden och möjligheten att volontärresa till Africa, att få bo i en genuin familj och dela deras vardag.
En annan variant skulle vara till Kerala i Indien, för en Ayurveda resa.


Kram på er och fin dag!



3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Tack för dina svar!
    Jag hade nästan gissat ditt jobb, utan att specificera inriktningen :)

    Låter superroligt. Hur kommer det sig att du hamnade på en arkitektfirma?

    Kraam

    SvaraRadera
  2. oh, du frågade mig ang hur man kunde se statistik om besökare etc på blogspot, du går in på statistik och väljer i menyn vad du vill veta :D

    SvaraRadera
  3. Ah okej, då ska jag testa :) tack!

    Jag tyckte miljön var kreativ och skapande, och inte ett dammigt trist kontor med lååånga korridorer, vi sitter i cloettas gamla fabrik, lööve it :)
    Kram på di!

    SvaraRadera