söndag 28 augusti 2011

Balkong renovering






Det har ju sett halvkul ut på balkongen med döda rosor och uttorkade kryddor. Så igår fick det vara nog. Jag slog till och det blev ljung, jaaavet, höst, väldigt mycket höst, men jag gillade inga av de andra blommorna som fanns i utbudet.
Helst hade jag velat fylla lådorna med lavendel, men det verkar slutproducerat för i år. En har jag kvar och den älskar jag och vårdar ömt.
Kan ni förstå att smultronplantorna fortfarande ger smultron och att de har levt i en kruka?

Fin dag på er nu!


3 kommentarer:

  1. Vad har du gjort i helgen? :)

    SvaraRadera
  2. Lavendel, en av mina favoriter, det doftar ju SÅ gott!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  3. ja visst gör det! Å vackra är dom...men det finns bara slokande kvar på blombutikerna :(
    Kram

    SvaraRadera