måndag 29 augusti 2011

Yoga




ja, javisst, jag har provat det nu, och jag gillade det faktiskt. Ganska tufft på sina ställen, men det här var mitt element, 1 gång i veckan så kommer jag bli smidig som en panter ;-)
Fast jag är ganska vig fortfarande, sen mina gymnastdagar...även om det va längesen nu.
Det va sådär så att jag vart lite rörd på slutet i avslappningsmomentet, du vet, så man blir lite tårögd och gråtmild, när allt känns sådär bra. Då har man väl lyckats med andningen? Visst da ;-)

2 kommentarer:

  1. Yoga är jättebra som komplement till annan träning.
    Man blir mjuk och smidig i kroppen och mår allmänt bra.
    Tränade Yoga regelbundet innan men det var ett tag sen nu...

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  2. Ja, hade en stabil känsla igår när jag kröp i säng :)
    Det kommer jag fortsätta med.

    Kram Åsa

    SvaraRadera