lördag 20 augusti 2011

Oh myy gaaad!

vilken dag. Jag har stått på vinden i 7 h, miiinst och rensat 21 års ensamboeende. Jag fann brev, vet ni, riktiga brev?! Såna som man skickade till sina bäst vänner och berättade om dagen, eller veckan eller om allt. Jag har haft en sån nostalgi tripp idag så det är helt galet. Dagböcker skolböcker, jag fann tom en bok, el ett höfte som hette ngt i stil med, lite mer än om blommor och bin ;-) herregud.
Jag ska bespara er detaljerna ;-() men jag skrattade, länge å väl.

Sen gick jag ner och kockade ihop lite fläskfilé i grönpepparsås :) med champinioner och lite rödvin.

Hjärtat kom upp på vinden me hallonpaj och vaniljvisp å lite nybryggt kaffe. På eftermiddagen när jag höll på att tappa modet å sa, jag behöver ett glas vin, ja, då kom han upp med en flaska rosé ;)
Så vi har haft en produktiv dag. Fotat, men hans Mac jobbar inge bra med min kamera, så det kommer foton på måndag, antar jag.
Kram och sov så gott fina ni <3

2 kommentarer:

  1. Nostalgitripp på vinden låter riktigt härligt - och lite jobbigt också :)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja det va jobbigt, kasta el spara...men jag sparade alla gamla brev, kan va fint att titta på när man blir gammal :)
    Men det är så skönt, för nu kan vi sälja av det som ska säljas och när vi hittar ett större boende så är det värsta över :)
    Kram

    SvaraRadera