onsdag 17 augusti 2011

Men vilka är vi då?

Jag heter Åsa, jobbar på ett Arkitektkontor i Stockholm som receptionist, trivs, men vill vidare i livet. Funderar över utbildningar, har svårt att bestämma mej och om sanningen ska fram så finns det lite ekonomisk oro i alltihopet. Varför låter man det stoppa en. Jag vet ju att man inte blir lycklig av pengar. Jag vet ju att det är viktigare att få brinna för det man gör dagligen, ändå, står jag och väger. Men jag tror när man väl tar steget så lossnar allt.


Det vart nog när jag träffade Mr J som jag började fundera över det då han jobbar med ngt han älskar.
Han är den finaste mannen jag har mött. Så mycke värme, empati och ödmjukhet har jag aldrig funnit i en och samma människa, någonsin. Vi har så roligt ihop och vi är ine på vårt 5 år tillsammans och jag är så tacksam att jag fått korsa hans väg, få ta del av denna fantastiska människa.


Det är alltså vi och två katter, just nu ;-) i en lägenhet på en ö i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar