fredag 19 augusti 2011

BH eller linne?


Tjejen på bilden är inte hon som har skrivit brevet

Asså, jag avskyr BH:ar, på alla plan!
Jag har provat alla varianter som finns, dyra, billiga, med bygel, utan bygel, sportvarianten och T-shirt BH:n, men slutligen insett att jag är nog en linnetjej.
Jag älskar linnen av alla de slag :)
Men hur är det egentligen? ÄR BH en vanesak? ÄR det så att jag inte ger den tillräckligt med tid.
Vänner jag pratar med, en del säger att de är jätteskönt att bära å skulle aaaaaldrig kunna vara utan, å andra säger, uuuhhh, det är det första jag slänger av mig när jag kommer hem!!

Kan man lära sig gilla läget? Eller är man antingen eller?
Sen om man går in på Twilfit så är dom ju så oerhört gulliga och hjälpsamma, så man kommer ut med en BH varesig man ville köpa en el inte.
Hårt ska de sitta också? För sen när de töjer sig ska man kunna använda de olika stegen i knäppet...jag får andnöd, inte stöd.

Jag tycker ju att det är vansinnigt vackert och kvinnligt och önskar att jag skulle kunna tycka det är iaf. lite ok.

Kan jag lära mig att använda det är min fredagsfråga?

5 kommentarer:

  1. Jag tillhör skaran som slänger av mig BH:n så snart jag kommer hem. Hittar jag en riktigt skön som inte trycker, skaver och helst inte har bygel kan jag tycka att det känns okej. Men helst är jag faktiskt utan.

    SvaraRadera
  2. Oooooh giii va skönt att höra!!
    Fin fredagskväll på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skön du e! Ingen BH tack!
    Ciao/Lotta

    SvaraRadera
  4. jag gillar inte behå, går alltid utan hemma när jag är ledig..:-D
    Men när de sitter bra så tänker jag inte så mycket på det på dan. Retar mig bara på priset. 350-400 kr för en bra behå? Hutlöst...borde vara gratis ju..:-D
    Kramar och ha en fin fin helg!

    SvaraRadera
  5. Åh en till, underbart :)
    Ja de e inte klokt, har alltid vart dyrare å va kvinna va ;-)
    Fin helg på dig söta du!
    Kramar

    SvaraRadera