söndag 21 augusti 2011

Söndag



Idag är det vackert väder här i Stockholm, Jonas är ute på en löptur och jag har softat. Jag tänkte överraska med en brunch när han kommer hem, ägg, bacon, vita bönor, juice, rostat bröd, en halv blodgrape, kanske lite kvibille gräddädel till ngt kex.
Han va inte sugen på att gå ut och brunch, så då tar jag brunchen hem till oss, fiffigt.

Imorrn ska han lämna alla sopsäckar på en sopstation och så skickar jag iväg honom å köpa en tv möbel vi vill ha och ett nytt matbord samtidigt ;-) Lika bra å ta det när man lånar en bil. Allt det medans jag sitter hos en kursare och får vackra naglar igen.

Fin söndag på er nu. Å Mrs G, jag ska ta kort idag, å lägga upp imorrn så får du se den fina svarta outfiten, men min Nikon gillar inte Jonas Mac :)men en dag kanske det blir kärlek där med.


1 kommentar: