onsdag 24 augusti 2011

Inte önskad effekt

Tja danspasset började med att jag kände mej pepp, lite rörd över vilken go ledare det verkade vara. Men sen kommer det, man hänger inte med, känner sig som en elefant och man ser sig själv i de där jättespeglarna i sina tajta kläder, mjaaa, nä, det va inget kul alls. I slutet av passet e jag så avis på ledarens snygga kropp, hon dansar perfekt och är den där ultra pigga glada tjejen som man själv vill vara..
Då blev det ju fel effekt va?

Men oooh, jag ska ge det några ggr till, men det här e så typiskt mig. Jag ÄR bra på att dansa, men att föja ngn är nog kanske inte min grej, inte mina moves....helt enkelt.

Så nu fjädrar jag in i duschen å släpper detta för ikväll.

Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Det är faktiskt lite så, ledaren får inte vara fööör perfekt, det får motsatt effekt. I alla fall för mig ;) Ingen är liksom felfri så låt det synas. Själv är jag urkass på att dansa men det är bara för att jag aldrig tyckt att det varit roligt, aldrig gett det tid. Alla kan allt bara de vill :)
    Lycka till i fortsättningen.

    SvaraRadera
  2. Ja visst e det märkligt att man funkar så?
    Man kan ju inte gilla allt :) å alla har olika kvaliteér :)
    Du är säkert proffs på något annat :)

    Tack, jag ger mej på det nästa vecka igen haha.
    Kram

    SvaraRadera