tisdag 16 augusti 2011

Höstkväll

Nu är det kväll här på Lilla Essingen,
Mr J är i stan och träffar sin syster som har vart i Bulgarien. Jag försöker återskapa min gamla blogg, gillar den bättre än det nya mallarna de har på Blogger.

Jag gjorde naglar på dem innan de åkte och vi hade en sån rolig eftermiddag.
3 brudar mellan 17-18 år, kan jag säga att kodordet var brun. Det fanns i var och varannan mening.
Fnissiga och fulla av förväntan, och jag fick så mycket beröm för naglarna, och blev så oerhört glad av det.
Mr J fick roliga sms, om att det var "all in" hahha, kan bara tänka mej.
Men jag gav dem små snälla råd, att hålla ihop, inte lämna varandra i sticket om dom blev sura över något och absoluuuuut inte ta emot bjuddrinkar. Jag har själv tråkiga erfarenheter av att ha bivit drogad och det var ingen picknick.

Nä, nu är det dags att runda av kvällen här.

Sov så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar