lördag 27 augusti 2011

Underbar kväll








Vi har sovit sådär superskönt, när det är svalt i rummet och täcket är fluffigt. Underbart uppvaknande av gosiga katter och en god kopp kaffe på balkongen. Idag tänkte jag plantera lite nytt på balkongen och så blir det en tur till ett riktigt fint café, ett franskt vid vattnet här på Kungsholmen.

Igår gjorde jag en Italiensk middag med färsk tortellini fylld med ricotta och spenat och det fick simma runt i en gräddsås med vitlök, champinjoner, soltorkade tomater, gul lök, lite fransk senap, sambal olek och färsk spenat, till det lite riven parmesan och vårat nya favoritvin Mcmanis.

Å nu när jag tagit mej tid att kirra MacBook och Nikons kärlekssaga så kommer här bilder på mitt fina regnkitt som jag köpte av Mrs G och utlovade foto. Så här blev det Mrs G och tack fina du för et så generöst pris. Älskart!




4 kommentarer:

  1. Nu får det ju faktiskt lov att regna, inte sant ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. hahha, ja, men inte idag, imorrn gärna ;-)
    Kra på dig!

    SvaraRadera
  3. Åh så fint! DU ser ju hur chick ut som helst!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera